Sherlock

Elektroniczny dziennik zdarzeń.

Sherlock to elektroniczny dziennik zdarzeń, który dzięki integracji z funkcjonującym w przedsiębiorstwach i organizacjach oprogramowaniem pozwala na zbieranie w uporządkowany sposób wszystkich działań w realizowanych procesach.

Dziennik zdarzeń to przede wszystkim:

  • rozbudowany rejestr operacji użytkowników
  • analiza kontekstowa i statystyczna
  • podgląd historycznych wersji obiektów
  • łączenie wielu źródeł danych (logów)
  • śledzenie powiązań obiektów
  • identyfikacja naruszeń prawa lub polityki bezpieczeństwa
Sklepy InternetoweProponujemy Wam pomoc w przeniesieniu Waszych działań do sieci.

Aktualny czas jest bardzo trudny dla wielu firm. Wiele szuka nowych rozwiązań, które zastąpią lub wspomogą dotychczasowe sposoby działania. W tym trudnym czasie proponujemy Wam pomoc w przeniesieniu Waszych działań do sieci. W krótkim czasie tworzymy sklepy internetowe, które pozwolą Wam kontynuować działanie, pomimo zamknięcia Waszych tradycyjnych, stacjonarnych sklepów.

Obserwowany od kilku tygodni, dynamiczny wzrost sprzedaży online jest szansą dla wielu z Was na kontynuowanie swojej działalności pomimo aktualnej, trudnej sytuacji.

Zgłoś się do nas, a w krótkim czasie będziesz mógł prowadzić sprzedaż w swoim sklepie internetowym.

Szczegóły